Frida Sandberg och Helgen.

Igår lovade jag min underbara vän Frida Sandberg att hon skulle få en sida på våran blogg så här kommer den. Frida ja vad ska man säga, Vet inte hur länge jag känt dig nu men det har blivit många ljusa stunder med dig och ingen mörk stund, det är väldigt positivt och jag hoppas att det fortsätter livet ut. Vi har samma humor, älskar att skojbråka med varandra, vi är som katt och hund ibland haha. Men hur som helst så har du fått din sida är på våran blogg och det är bra ! hoppas att många fler vill ha en egen liten anteckning på våran blogg ! vi ses till helgen säkert ! du får en liten bild här också ! 

Nu ska jag även komma med lite nyheter inför helgen. På fredag blir det klippning ska bli skönt som bara tusan ! Det blir förmodligen även att dra till Karlstad samma dag för att gå på bio med Herr Vasquez. Filmen som vi ska se heter 2012 och handlar om Mayanaindianerna som tror att världens undergång kommer att vara 2012 eftersom dom för flera tusen år sen gjorde en kalender och den slutar 2012. Om någon vill med så slå en pling ! På lördag vet jag inte riktigt än, men man kan ju alltid hoppas på lite mys med öl och god mat med min kompanjon eller vad sägs ? Även här är det bara att slå en pling så ska vi nog ordna något.  // L


Kommentarer
Postat av: oscar

Du! jag! och öl på lördag som fan! sen kan vi väll försöka få med lite folk så vi kan va ngn stans och ha lite trevligt?:)

2009-11-11 @ 17:56:10
Postat av: fridis

aww du är för go du linus! <3

2009-11-11 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0