Helgen!

Helgen va otroligt bra!
Hade grymt kul med Lajnus och Frida och alla andra som va hos Sara!:)
Jäkligt kul! märktes kanske eftersom jag va hemma typ 10 i 5 så;)  

Söndagen va ju värre, låg typ bara i sängen till klockan va 4-5 så jag mådde ju inge vidare, men det va de värt!:)
men skönt att bara slappna av en dag också!


Nu är helvetes-skolan på gång igen, och snart kommer det väl en maaassa prov som är helt oväntade-.-
jaja!

Gött att jag drar till stockholm i 2 dagar nästa vecka iaf:):)
Kommer bli kul som fan! Pepp!

Lite bilder och videoblogg kommer upp nästa vecka iaf!:)

vill klippa mig igen-.-                                                                                          



Puss<3/O

 


Kommentarer
Postat av: elin

vilken najs blogg! ska definitivt följa denna! ;)

estockholmo på tisdag, O !

/E

2009-12-04 @ 09:35:43
URL: http://elinvibbar.blogspot.com
Postat av: Oscar

tycker jag verkligen!^^

2009-12-04 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0