Helgen

Hej alla bloggare ! det var ett tag sen nu, ber om ursäkt för det !

Ska berätta lite om vad som kommer att hända den här helgen ! Idag så tog jag det mest lugnt efter att ha tagit sprutan mot svininfluensan känner mig seg !

Imorgon är det lördag och då ska vi fira sara som blir 18 !!! det kommer bli riktigt mysigt hoppas jag på iallafall !

Söndag kommer den största höjdpunkten, El Classico ! det är den mest underhållande matchen på hela säsongen (den slår Vm-finalen också ! ) El Classico är ett spanskt derby i fotboll mellan F.C. Barcelona och Real Madrid om inte alla visste det ! den här matchen ses av cirka 100000 människor på plats ! och många miljoner framför teven ! jag peppar redan nu ! Forza Barcelona !
                                                                           //L

Kommentarer
Postat av: Oscar

Kan du hämta mig eller köra hem mig efter el classico?;)

2009-11-28 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0