Idiot !

Idag bestämde jag mig för att åka till Karlberg och kolla ifall jag kunde få praktisera på något annat ställe än Euromaint, för jag tycker man inte lär sig så mycket av elektronik om man sitter och skruvar i 4veckor ! Så jag sa det till han och då kommer det ett svar som jag blir helt galen och irriterad på !

Läraren : Först och främst så ska ni lära er hur det är att gå upp tidigt och hålla tider, det är bara ett plus om ni får hålla på med el.

Jag : jaha, men då kan jag ju lika gärna jobba på ica eller var fan som helst ! vad är det för inställning, vill ni inte att vi ska lära oss hur det är att installera el utanför skolan i hus och fabriker ?

Läraren : Först och främst är det för att ni ska hålla tider och sköta er.

Jag : jaha och det gör vi inte i skolan ? nej nu går jag och fixar en egen praktikplats! syns om 2veckor.

Vilket idiot eller hur ? fattar inte vad det är för inställning. damn vad förbannad jag blir, var väldigt nära på att stryka till han.
                           /L

Kommentarer
Postat av: emelie kusselini

det finns visst mer än bara ja som har lite allvarliga humörs problem, eller ja vad man ska säga :P

2009-11-17 @ 22:47:10
Postat av: Lin

haha ; ) det ligger i släkten !

2009-11-17 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0