Linus kanske inte har ngt- :)

Linus kanske inte har ngt att berätta men det har jag :)

Jag måste säga att jag varit otroligt duktig idag:)
Jag har städat hela nedervåningen typ medans jag lyssnade på "the king of pop".
inga missöden! förutom att jag tappade ut en hel hink vatten när jag skurade.
typ 3 jävla liter vatten!

det blir ganska mycket när det hamnar utanför hinken-.-

menmen! såkan det va!:)

Pappa fyllde år igår också, men han va i danmark så han fick sin present idag!
En flaska Kokoslikör fick han av mig!:) super glad blev han!^^

Mutti!
//O


Kommentarer
Postat av: LindusFindus

Shit va du är duktig då ;) jag städade också !:D

2009-11-10 @ 12:01:49
Postat av: Anonym

jo jag vet:) jag är ganska bra ibland;D

2009-11-10 @ 20:39:20
Postat av: hannah

hahahah duktig idiot :D?

2009-11-10 @ 20:46:06
Postat av: Oscar

Jo jag är bäst jag vet:)

2009-11-10 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0