Lördag och Söndag.

Grym kväll igår ! Vi såg filmen 2012, den var bättre än vad jag hade förväntat mig ! den får 8/10 i betyg faktiskt. Det var så bra när filmen var slut och vi hade sett världens undergång så kommer vi ut i ett Karlstad där det verkligen spöregnar ! det var helt sjukt, såg knappt vägen när vi åkte hem och headbanga och sjöng till Lamb of God och Onedayhope. Vi var nog hemma i Åmål runt halv två efter att ha släppt av Viklund vid Berga skola. Då körde jag Saltberg till sin lägenhet och Vasquez till sitt lilla hem ;) Sen fick jag göra en kraftansträngning till att köra Andreas Melin till Steneby ! förstår fortfarande inte varför han skulle dit, man kan inte kalla det fest ens ! Så jag var nog hemma runt klockan tre, somnade direkt.

Nu till Söndagen. Blir nog att ta det lugnt, kanske drar till Bengtsfors för att hjälpa pappa lite med några saker annars blir det att sitta och bara va. // L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0