Måndag ur en viss Oscars perspektiv:)

Dagen började piggt ändå och jag va uppe så pass tidigt som 20 i 7 faktiskt!
Drog i mig en kaffe och 2 äggmackor sen bar det av till skolan, fick skjuts av mamma;D
med mig hade jag en cymbal som var förpackad i papp för jag skulle lämna av den på bussgods på vägen hem och sen så hade jag med mig en virveltrumma!
Virveltrumman till mitt nya trumset!!! :D
hela dagen gick och jag kunde nästan inte tänka på ngt annat än att få sätta mig bakom mina trummor och få spela. Dagen flög förbi rättså fort med ett samhällsprov som jag tror gick ganska dåligt.
och sen så gick jag till tågstationen och lämnade cymbalen på bussgods och efter det vidare hemmåt. 

sen fick jag äntligen testa trummorna!:D och jag är så jävla glad, för dom låter ju underbart!:D 

drums!

ne nu vill jag ha gröt!:) känner att det börjar närma sig juletider! och det är så jävla skönt för det betyder..*trummvirvel*.. att det snart är lov! underbart!:)
Jag funderar på att beställa biljett till "eastpak" idag (eastpak Antidote tour= Anti-flag, Alexisonfire,  Four Year Strong och The Ghost of a Thousand) men känner även att jag inte har pengar till det och jag lyssnar inte så mycket på ngt utav banden så det känns ganska ovärt.

meeeeen. Vad ska ni göra imorn? jag själv har inte riktigt bestämt mig än:) hihi!

Ha det bäst /O

Kommentarer
Postat av: Addis

Sjukt MedÜll \m/

2009-11-16 @ 22:23:58
Postat av: Oscar

OM! fan va metal vettu!;D

2009-11-16 @ 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0