Pluggis...

Känner att jag måste bli mer pluggis just för tillfället.
Jag läser aldrig på några läxor och nu börjar jag skita i att läsa på till prov.. visst, jag lär mig ganska fort.. men vafan om jag ändå kunde lära mig att börja plugga i tid.
Jag har en del prov som kommer upp nu under den närmaste tiden, så jag måste nog börja tänka på att plugga ordentligt på det mesta för allt är svårt nu typ...

Hmmm.... Körkort imorn, Samhäll på måndag, någonting på fredag, typ svenska prov tror jag. psykologi prov på torsdag veckan efter, sen ligger jag efter i engelska, som det även där ska vara ett prov snart i, matteprov kommer väl också snart igen. och bokrecension om 2 veckor i svenska. ...
Jag älskar skolan...

Inte så farligt ändå... Men jag är inte speciellt engagerad så detta blir skitmycket för mig...

Livet leker ju inte direkt jättemycket nu heller! Men jaja! Det ordnar väl sig!
Jag saknar min kära kollega också, vad gör du imorn?

Pussis!
/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0