Presentation! bättre sent än aldrig!

Jag höll på att glömma!

vi måste ju presentera oss för våra läsare!

eller, jag presenterar mig just nu!:)

Linus! du får skriva ett inlägg med info om dig själv sen!

detta är jag!
Oscar ... dum i huvet-.-

Namn: oscar
Ålder: 17
Sysslar med: lite allt möjligt, spelar mycket musik, tränar fotboll och lite gym. ska snart gå med i en "lär-dig-att-laga-sushi-studiecirkel!" så det så!:)

Kommer från: Åmål
Inriktning på gymnasiet: Estet musik.
Favoritfärg: Grön
Favoritband: mycket blandat! allt från mötley crüe till underoath, allt från underoath till stevie wonder:)
Favoritämne i skolan: Musik och Kommunikation
Favorit Bakverk: Prinsess tårta
Favorit glass: Piggelin
favori... nej nu orkar jag inte mer. nu vet ni lite mer om mig!:) skicka en kommentar om du vill veta mer;)

är tvungen att lägga in en bild på min kära kollega också!^^
detta är linus!:D

Min otroligt fina kollega!(:

:) Pussen

/O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0