Presentation och klippning.

Ja då ska jag presentera mig också då. Ja vart ska man börja, Jag heter Linus Godtman är 18 år (student till sommaren )! Jag har tre syskon, Linda 17år, Leo 3år och Linn som är 7 veckor ! Jag bor 2mil utanför den underbara staden Åmål. Jag går sista året på El-linjen på Karlbergsgymnasiet. På fritiden är det musik och kompisar som gäller. Har en underbar vänskapskrets, skulle inte byta bort dom mot någonting i hela världen. Efter studenten blir det nog att jag pluggar vidare i Karlstad eller Göteborg, har inte bestämt mig ännu.

Nu till vad jag har gjort idag. Jag gick upp vid tio, tog det lugnt och käka frukost och tog en dusch. Efter det fick jag skjuts av min mormor in till stan för att jag skulle klippa mig. Sara du gjorde ett bra jobb, blev skitbra ! Efter det gick vi till ett cafè och tog en fika. Efter det gick vi runt i några affärer och kollade kläder, men efter det så var hon tvungen att jobba så då åkte jag hem och nu sitter jag här och bloggar ! jaja ni får ha en bra helg för det ska jag ha ! // L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0