Snö och Halsont.

Idag snöar det ! hur positivt är inte det ? Julen är en höjdpunkt på året med massor av mat, presenter och kärlek ! Allt känns så bra då när man sitter framför teven och kollar på Kalle Anka och har hela släkten runt sig. Jag önskar mig inte så jättemycket denna julen, det enda jag önskar mig är pengar så att jag kan åka till Usa i Juli eller Augusti och träffa några släktingar, ska bli kul !. Nu åter till julen ! vad kan man göra på julen ? ja, det finns massor att göra som att åka skidor, pulka, snöbollskrig och en massa annat roligt : ) jag hoppas den här vintern blir lika rolig som den förra eller vad säger du bloggkollega ? ; )

Nu till något mindre positivt, jag tror att jag börjar bli sjuk, inte bra ! Gick hem ifrån praktiken idag med halsont och mådde allmänt dåligt ! hoppas att det släpper tills imorn bara ! // L 

Kommentarer
Postat av: Oscar

det hoppas jag med hörru! krya på dig!:)

2009-11-12 @ 17:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0