Terminsuppspel och underbara lekar!

Idag va en bra dag!

jag tycker faktiskt det!:)
vi hade terminsuppspel i Estet och det gick... ja sådär kan man väl säga! men kul som fasen var det, och sedan på toppen av det så hade vi den underbara lektionen Musik och kommunikation! troligtvis världens roligaste lektion!:)
Var även en sväng på gymmet idag och det kommer att kännas imorn kan jag lova-.-
jo! vad händer imorn? ingen som vet? inte ens jag vet-.-  kanske blir pizza, med louise kanske?
Och vad helgen har att bjuda på återstår att se. Jag hoppas verkligen att min kära bloggkollega har tid med mig!
Jag vill öla har jag kommit fram till, förhoppningsvis blir det så också!

Peaceout! /O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0