Tröttast i världen!...

Hej! Uppdateringen från vår sida är ju absolut inte den bästa, men vi ska försöka skärpa oss!

Idag har jag iaf tränat fotboll för första gången på ett par månader, är så jävla trött, och har så jävla grymt ont i kroppen! kommer att va värre imorn skulle jag tro... 

juste, jag har skitit i att ta svininfluensa vaccinet, jag tror fan inte på den  jävla sjukdommen så mycket som det sägs, blir jag sjuk så blir jag..  de va samma galna hysteri över fågelinfluensan och galna ko sjukan så jag tror absolut att det är en grej media har blåst upp som vanligt.. 

Och idag hade jag Psykologiprov som jag tror att det gick VÄLDIGT bra på!  skrev 13 sidor på 11 frågor så det blev ganska mycket:) hoppas att jag har med allt och har rätt på det nu bara:)

idag har jag också pratat med Anneli för första gången på sjukt länge.. på msn iaf, har väl sagt hej och så, men hon är verkligen sjukt snäll:) 

ne nu vill jag ha ngt att dricka, töstig som ett as... 


Godnatt<3 /O 

Kommentarer
Postat av: Stålis

Anneli vem? ;P

2009-11-26 @ 22:01:35
Postat av: en liten, liten, liten, liten buse

du kommer till tösse nudå, din lille buse

2009-11-26 @ 22:19:04
Postat av: Killer_B@ll

Gott att provet gick bra :D..Och btw ``Stålis`` nån här är avundsjuk och det är inte jag :P Haha!

2009-11-26 @ 22:25:53
Postat av: oscar

haha:) Anneli Menjivar, haha "killer_B@ll" ^^

vem vill att jag kommer till tosse? finns det ngt att göra i tösse?:P

2009-11-26 @ 23:27:17
Postat av: Miriam

"killer_b@ll", nja, finns lite roliga saker här i världen dock ^^ haha..

2009-11-27 @ 16:12:45
Postat av: Anneli

ojdå! ;o

2009-12-04 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0