Vem vet

Andra dagen på bloggen nu även andra arbetsdagen avklarad känns fruktansvärt skönt !
Det märks på mina händer att jag inte är van vid sådant grovarbete som görs på Euromaint, Ett sår på ett pekfinger, ser nästan benet ! Resten av fingrarna är ömma. Idag blir det en ganska lugn dag skulle, jag gissa på.
Nyduschad är jag också, så nu väntar jag på mat, mums. Längtar till helgen nu ! på fredag blir det jobb, sen en liten fika med therese tror jag och efter det får man ta och klippa sig lite ! vem vet sedan vad kvällen erbjuder ! på lördagen vet jag inte vad jag ska göra, kanske blir att ta en biltur till min kära bloggkollega ! men som sagt vem vet. //L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0