Videos på youtube och kaffe på lektion

Alltså, jag kollade igenom några videos från när Asora (Kristoffer, andreas Oscar och Jag(oscar)) spelade på huset. och jag måste säga att jag är JÄTTE besviken, jag tyckte att det gick helt okej, när jag kollar på videorna så är det inte alls okej, jag blir verkligen jätteledsen , men nu måste vi verkligen repa som fan till nästa spelning!

12e December på Huset! Då är det "Lusserocken!" Boka in det redan nu!
Ni kan festa senare på kvällen ni som ska det!  kom och heja!!

Jo, juste! en sak som jag stör mig lite på är att man inte får ta med sig kaffe eller dricka in på lektionen!
Men man får ha med sig vatten i en vattenflaska?:S det känns ju jättekonstigt?
Är det förpackningen som är skillnaden, eller är det fel att dricka ngt annat än vatten?
Så om jag skulle hälla Fanta i en vattenflaska, så skulle jag kunna dricka den på lektionstid, men inte om jag har fanta i sin egen burk/flaska. För då är det emot "reglerna". Mycket underligt tycker jag..

//O


Kommentarer
Postat av: Linda

i'll be there! (troligen)

2009-11-11 @ 20:11:01
Postat av: Anneli Svensson

bra reflektion där på drickan :P borde testa med fanta i en klassisk blå landslagets fotbollsskola-flaska.

2009-11-11 @ 21:31:56
URL: http://annelisvensson.blogg.se/
Postat av: Oscar

Linda: jo det hoppas jag verkligen!

Anneli: jo men det är ju så, ingen skulle ju klaga om man sa att det va vatten:P absolut! det blir imorn det!:)



2009-11-11 @ 22:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0