Torsdag.

Idag har jag varit på körskolan i typ 3 timmar och råpluggat teori.
Bara 7 dagar kvar tills provet så det gäller att ligga i nu!

Vad jag håller på med nu är för mig ännu svårt att säga.
Har lite bråk med mig själv och hoppas att det löser sig på bästa möjliga vis.

Imorgon blir det xO förhoppningsvis och lördag hoppas jag på en bra kväll med dom bästa:)
Än så länge vet jag inte men hoppas att jag hinner klämma in en fika också:)

yeayea.

Over and out då!

"Don't go away mad...."


Jo juste! är ju fanmej brun/svart/rödhårig nu också!

och jag saknar min bloggkollega.




kljhöalg Min otroligt fina kollega!(:

Känn dig saknad ditt lilla kräk:) <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0