Gaah!

Nu blev det sent igen!

jaja!.

Helt okej i skolan idag! Föreläsningen va ju super bra tycke jag iaf!
efter skolan blev det körskolan med Albin och är klar med hälften av dataproven så jag blir säkert klar imorn med hela datan;) så då är det bara repetition fram till provet! känns faktiskt väldigt värt!
Ska även köra på körskolan för första gången den 25e februari! Blir nog riktigt kul tror jag!:)

Efter körskolan åkte jag hem(Tack Rickard för skjuts!) och började jobba. Jobbade från 6 till 8 så det va bra 2 timmar:) sen bar det av till MCD-gym och körde bodypump. är helt otroligt sleten just nu! GÖTT!

ska bli skönt att sova!:)

Hoppas på en bra dag imorn med!:)

Dagens fråga: Jag i lumpen?


Puss<3

/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0