Linda!

Jag blev tvingad att skriva ett inlägg om en av mina bästa kompisar!

Linda Godtman:

Ålder: 17år
Födelsedag: 3 Oktober
Favorit djur: hmm, Katt? kanske
Favoritfärg: Lila eller Grön(limegrön)
Bor: Edsleskog

Om söta Linda: 
Jag träffade Linda första gången i Edsleskog, på skolan där när vi från Berga hade Gympa där. 
Redan då var hon en Söt tjej^^ Vi hade ingen kontakt då men det skulle ändras så fort vi började på Kristinebergskolan och vi började få kontakt när vi va på G in i Europa Direkt.
Hon tog snabbt en stabil plats som en av mina bästa kompisar och resan till skottland och inspelningen av spelfilmen till Grekland stärkte bara vår vänskap! 
Sedan hände det något, Jag och Linda gled isär en del. och detta tog hårt på mig och jag blev mer och mer depp, men nu är vi på gång igen!:)  Detta är jag mycket glad för!
Linda är ingen du vill bråka med, hon slåss ganska hårt har jag märkt i mina dar, men hon är grymt snäll och har en helt underbar personlighet!
En riktig kompis!

dsakg
Pusspuss<3

/O


Kommentarer
Postat av: Viktor Bijlenga

En riktigt bra kompis ! Min prinsessa

2010-02-08 @ 23:50:08
URL: http://viktorbijlenga.blogg.se/
Postat av: oscar

typ bäst är hon!:):)

2010-02-08 @ 23:59:03
URL: http://linushjertaoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0