Måndag!

Hej!

Idag hade jag 2 lektioner på skolan, Matte och Samhäll.
Sedan hade jag körlektion, som gick helt okej, va lite smågrejer som jag hade lagt mig till med som va lite dåliga;) annars gick det fint! Bokade halkbana direkt så det va ju toppen iaf! Och ännu bättre så är all teori färdig så det är bara att jag sätter mig och skriver provet vilken dag som helst nu. Men måste ju boka uppkörning och teoriprov på samma gång, tyvärr"/.

Jag satt iaf på körskolan från 11:15 till 17:15 idag, nyttigt men grymt segt!

Albin har Teoriprov imorn! lycka till säger jag till honom, hoppas att han klarar det:)

Imorn ska jag nog till körskolan en stund på eftermiddagen och plugga lite teori.
Och sedan blir det nog träning hoppas jag på, får se om vi kan repa en stund imorn också! det hoppas jag!

Yesyes! Vi får se!

Puss på livet just nu iaf!:):):)
/O

Jag kan ju gärna ta emot en Mini cooper i födelsedagsprisent?;)
mini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0