Oj

Det var ett tag sen man skrev här, vet inte vad det berott på om det är skrivkramp eller att jag helt enkelt inte har orkat ! men nu är jag tillbaka på banan igen !
Har projetvecka den här veckan, känns hur bra som helst kan komma till skolan lite när jag vill. Jag och mina kära projektkollegor jobbar dock för fullt! vi repar som bara vi kan och dom resterande dagarna av den här veckan kommer bli till att vi kommer att försöka spela in åtminstone 1 låt !  Imorgon fyller ju även gode Andreas Melin 18år! så det blir kanske lite bowling och mys! till helgen blir det party för han, kommer bli skoj hoppas jag ! men nu ska vi ta och hitta på något annat, ha det bra !  // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0