Onsdag!

Jah!
då va de onsdag igen!
funderat hela dagen på om det är värt att åka på Lamb of God, jag gillar dom men jag älskar dom inte direkt.
däremot behöver jag pengarna till en Kiss biljett. så de blir nog till att lägga ut ett meddelande på ansiktsboken om det tror jag!:)

Hade en rätt bra skoldag med en massa träningsverk och alla börjar bli gladare känns det som! Bra tid framöver som kommer tror jag!:)

Ikväll blir det att ta det lugnt och bara slappa! har inget planerat och känner inte att jag vill ha det heller!:)
Jag vill däremot ha vår och sen att det ska bli sommar!

Längtar till Underoath! Till Kiss! Till Peace and Love! Underbar sommar kommer det att bli!:D

Peace!

/O

Ville tog en liten paus i Öl-hyllan inne på ICA i Borlänge i somras. Fan vad jag saknar Peace And Love.
jdlsghlö-

Kommentarer
Postat av: dadaa

ta inte allt seriöst :)

2010-02-11 @ 19:22:57
URL: http://dadaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0