Torsdag!

Hejhej!

Dagen idag har varit ganska skoj!
förutom att vi försökte repa, men mina bandkompisar känns lite invalida ibland...
men jaja. det ordnar väl sig till slut.

Efter skolan blev det att gå till xO med Therese, de va trevligt, har inte pratat på jättelänge:)
Efter det gick vi till tågstationen, hon tog bussen till Billingen, jag gick in på körskolan för att möta upp Albin.
Vi satt där i runt 1 och en halv timme och gjorde teori, och blev klara med den!
Albin är ju 18 så han skulle typ skriva teoriprov nästa vecka eller nåt, jag fyller ju år i April så jag får vänta tills dess innan jag får skriva:P Det suger ju, jag kan ju typ det mesta XD
Kommer att ha gjort teorin 200 gånger innan jag fyller år.. Då kan jag det iaf:)

Efter körskolan följde jag med Albin hem, vi drack lite kaffe och åt en semla! Toppen!
Sen började vi ju planera inför Underoath och började peppa redan nu! Grymt kommer det att bli!

Undrar hur det blir på mönstringen.
Börjar närma sig nu ju.
Jaja!
Vill spela trummor nu!!!!

Godnatt
/O

drums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0