Awsomeness!

Lyssnar stenhårt på here lions abound. låter kanoners tycker jag och, om jag fortfarande är trummis kommer detta bli superkul att spela också:)

Wait and see....

eehh, ja.


juste, jag fick besök av min ljumske och blogg-kollega idag:) mycket kul, vi bastade och pratade massa skit men det va skoj:)

Imorn ska jag upp typ klockan 8 för att jag ska va på körskolan klockan 9 och ta riskettan...
en jävla kurs på 3 timmar för, hör och häpna, 895:-! så äckligt dyrt.... men den måste tas-.-
men efteråt blire kul för då drar jag till albin och fikar!
Awsome!

Längtar till skolan, längtar inte till plugget. så är det.


jag har bestämt mig nu förresten! efter lumpen drar jag till USA och pluggar.
hejdå
/oscar


Kommentarer
Postat av: Viktor Bijlenga

Awesome header!

2010-01-06 @ 23:19:56
URL: http://viktorbijlenga.blogg.se/
Postat av: Oscar

Bugar och bockar! kände att jag behövde fräscha upp bloggen lite, göra den lite mer modern så att säga;D

2010-01-06 @ 23:45:48
Postat av: Linda

let's go together! <3

2010-01-07 @ 00:25:57
Postat av: Oscar

Jaa, de tycker jag verkligen!<3

2010-01-14 @ 00:24:30
Postat av: Anonym

Nästa år, 2010, ersätts värnpliktsutbildningen av en ny frivillig militär grundutbildning som genomförs för första gången 2011. Förutsatt att riksdagen tar beslut under våren, så ska ingen efter den 1 juli 2010 utbildas med plikt om inte försvarsberedskapen kräver det.



895;- för att sitta och lyssna på när någon säger att man inte får köra då man har druckit alkohol!

Verkligen värt sina pengar (not)

2010-01-15 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0