!!!!!!

Hej på er!

Skriver nu efter en riktigt trevlig helg!
Va hos min kära bloggkollega och festade och jag måste säga att det va ruskigt roligt sammanfattningsvis!
Jag åkte upp på fredagen och vi började stada i lokalen vi skulle va i och så.
Sedan fick vi hämta och bära trummor, jobbigt som fan. men de gick fint!
sov över hos linus!

Lördagen började med att vi fixade lite där uppe och gjorde oss iordning och så, sedan började folket komma! blev nog närmare 50 pers till slut!
De va kul som fan!

Söndagen så städade vi, plockade ihop grejer och så. och jag åkte tillbaka till åmål med mina trummor och började jobba-.- Kändes taskigt att lämna allt, men hade inget val-.-

denna bilden får sammanfatta;) 

Jag och kim under förfesten!
aaah! 



Skål!
/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0