Linda!

Hon är bra! :)

Hade väldigt roligt med henne förut, och hon påminde mig om att upptatera bloggen! så därför fixar jag det^^
det är min blogg-kollegas syster för dom som inte vet:)

Jaja! de har iaf varit en helt okej dag i övrigt! 
Skolan sög ganska mycket men hade kul när jag fick prata lite med Emelie för första gången på jag vet inte hur länge! 
Efter skolan satt jag och väntade i ca 1,5 timme på Linda, vi gick till xO och pratade och drack varm oboy och så, rätt mysigt:) 

efter det fick jag skjuts hem med linus och lindas mor:) snällt^^ 
Slappade framför tv'n tills de va dags att dra till gymet, pumpade rygg och biceps idag, träningsverk imorn kan jag lova!

Känner mig så jävla feg, jaja, that's life sometimes! 
/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0